Kauppapolitiikka-lehti kaivautuu jään alle

Ulkoministeriön julkaiseman Kauppapolitiikka-lehden numero 1/17 on ilmestynyt. Uusimmassa numerossa teemana on arktisuus ja miten siitä kannattaa ottaa kaikki irti markkinoinnissa.

Kuva: Otavamedia

Lehdessä esitellään kiinnostavia ja ennakkoluulottomia suomalaisyrityksiä, jotka ovat toiminnallaan osoittaneet miten arktisuus on noussut Suomen brändivaltiksi.

Myös immateriaalioikeuksista puhutaan paljon, kun yritykset vievät tuotteitaan ja palvelujaan ulkomaille. Niiden suojaamista ei kannata unohtaa, muistutetaan tuoreessa lehdessä.

Lisäksi uusimmassa lehdessä esitellään uusi alivaltiosihteeri Markku Keinänen, joka kertoo ulkoministeriön palveluista yrityksille. Lehdestä löytyy myös muun muassa valokuvasarja ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Kai Mykkäsen Team Finland -matkalta Arabiemiraatteihin, artikkeli siitä, kuinka CETA avaa väyliä Kanadan julkisiin hankintoihin, sekä tarina lastenvaatebrändi Reiman tavoitteista maailman johtavaksi lasten ulkoiluvaatebrändiksi.

Lue lisää:

Kauppapolitiikka-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Tilaa maksuton Kauppapolitiikka-lehti ja uutiskirje(Linkki toiselle web-sivustolle.) (avautuu uuteen ikkunaan).

kauppa
kestävä kehitys
koulutus
tietoyhteiskunta